Monday, August 8, 2011

semalam happy,hari ni.. happy la jugak..cume xberape..:P

yes,masih ade peluang ke2..:)belom fail lagi:'),just succes tu tertinggal bas..insyaAllah jap lagi die smpai cume lambat sket..haha

ye lah..xboleh balik malaysia ..kene resit exam..:)ni 1st time aku rase gagal dalam hidup maksud aku pelajaran la..haha.. macam ngeri je ayat kan..pasrah pasrah;)semua orang xnak gagal kan,sape nak.cakap cakap cakap sini..hehe..aku pon xnak..tapi xpe lah.. sabar je lah kan..terime dengan hati terbuka.. kalau tu dah memang takdirnye:')hidup banyak dugaan kite jadi lebih tabah kan..dah memang agak tu dari awl mesti ade paper kene resit... memang bile dapat result terkejut la jugak..sebak sume ade..coz aku still sangat berharap.. tapi nasib baik boleh terime kenyataan..tapi bile fikir fikir balik mungkin banyak hikmahnye.. bersyukur coz aku lepas jugak 3 paper..tapi kantoi 2..haha..alhamdulillah dengan rezeki walaupun sikit.teringat plak semalam pakcik teksi tu suruh bace al quran lam teksi die..(mase tu tibe tibe je dalam hati aku ni..bagus jugak orang orang kat sini.. mesti best kalau berpuase kat sini...dorang mane mane pon bace quran..mesti aku lagi rajin bace quran kat sini kot... tapi dalam mase yang same,terfikir ishh ape aku cakap ni.. nanti jadi betul betul kang  nangis.. result xdpt lagi ni..tup tup harini dapat result..memang jadi kenyataan ape yg aku fikir tu...:P)okay la.. bagi family,orang yg rapat dengan aku& jugak kawan kawan tersayang..sorry sangat sangat xdapat balik raya tahun ni.. ye lah raya kan sekali je setahun.. tapi maybe kite boleh jumpe raye tahun depan kalau aku balik:) doakan kejayaan kawan mu di sini.. amboi macang salam perantauan pulok berase kite ni..luga rase.haha!jgn terkejut or jeles muke i masuk paper salam perantauan nti ye..haha.memang ar..jauh ni kot.. raye pon kene study jugak:( alaaaa raye je pon..kan kan kan.. dah besor nak raye pe lah sangat(menyedapkan hati)haha..xpe lah raye ngan kawan kawan kat sini je kite:)

*sume dah terjawab..bagi status fb,ade orang yg tanye kenape aku xbalik.. hmm ni la sebabnye:)n thanks for those who concern..appreciate it much:')I'll do my best.. semangat baru yg lebih berkobar kobar dari dulu:)! yakin tu yg penting:):)

*btw aku still berharap..aku dapat balik raye tahun ni.. wlaupun tu sangat la mustahil bagi keadaan aku sekarang ni.. but who knows miracle could happen..kan..:) hmmm..never lose hope..haha:P p/s kepade kawan kawan jgn lupe buat kuih raye special..insyaAllah lau sempat aku balik raye ke 10:).... n doakan jugak exam aku 16/8 & 5/9 ;) ♥♥♥♥

bye bye...spending few minutes of my time writing this..kejap je kan..xde la buang mase sgt..haha:-s

No comments: