Friday, August 5, 2011

Petang yang syahdu..

she's smiling..while im burning!

petang tadi..kire kire pukul 4 petang.. aku & ana(housemate) nak pergi ATM  buat kali ke 2 memandangkan semalam.. ATM problem.. tibe2 dah sampai depan ATM... tak boleh keluar duit jugak... dalam hati aku.."hmmm entah entah card aku yg ade problem," ana pulak tak bawak card die... pastu kitorang pergi bank lain.. dah la jauh..panas pulak tu..jalan kaki.. still tak boleh jugak.. ATM tu pon down.. pastu balik la rumah ambik ana punye card plak..dah la kene panjat smpai tingkat 3.. dalam hati mase tu fikir bestnye kalau dapt minum air tebu.. tapi kat sini air tebu tak sedap.. wekk "manih netingg" palarat manih..hahha..ok then try la ana punye card.. pon tak boleh jugak! menguji kesabaran betul.. dalam hati aku gembire pon ade sedih pon ade... gembire coz bukan card aku yg rosak.. sedih coz.. aku pokai.. I've no money :(... tak makan cekedih la aku seminggu..makan oat je.. tak pelah sihat sikit kan...:) okay on the way balik ke rumah.. kitorang tahan la teksi..aku yang tengah blur kepanasan cmpur "rezak" mase tu tahan la teksi.. tapi  tersalah tahan kerete mamat arab plak... malu woooooooooooo:/  kuang asam boi betul la dorang gelak gelak.. adoi.. wat muke bodoh je la.. ade ke patut aku gi tahan kete mamat arab..dah la dorang tengah pasang lagu kuat kuat.. isk3..  tak pe la pengalaman kate orang..nak balik malaysia..:(

balik balik rumah plak air melimpah limpah dari sink.. banyak plak tu..dah la kotor.. wane koko plok tu.. ewwwww.. sabor je lah.. nasib baik xmelimpah dalam bilik aku je-___-" dugaan dugaan..

No comments: