Friday, December 31, 2010

azam tahun baru..selamat tahun baru 2011:))

:)
hi:)) HAPPY NEW YEAR everyone!!sekarang ni baru pukul 9.30 pm kat egypt.. esok tahun baru.. 2011,maknenye umur aku pon dah 21 lah.. okay sume orang ade azam tahun baru.. aku pon ade gak.. tapi orang cakap kalau kite bagitahu orang lain azam tahun baru kite... azam tu tak kan tercapai.. betul ke?? tak kire la.. aku nak cakap jugakkk:D

1)wanna be a good person and also a smart student?or getting excellence??haha just trying my best..seriously..make sure pass all paper!and of course I am hoping more,,hope that my 2nd yr result will be better than last year,targeting for excellence or very good ,insyaAllah:)pray for me:)

2)I wish..erm it's.....secret♥

3)nak buat semue orang happy,especially my family,bestfriends and all of my friend walaupun aku tak de la ramah sangat..tapi..hurm tu la azam aku..

4)tak nak  pressure ngan masalah berat badan,nak kurus.....yep diet diet!!

5)nak balik malaysia! ni azam tahun baru gak ni..nak balik malaysia jugak macam mane pon.. tapi kalau tak letak ni dalam azam tahun baru pun.. aku sure akan balik malaysia jugakkk:)

6)harap yang semue azam azam ni tercapai..aminnnnn:)

dah abes..6 jekk.tak boleh banyak banyak..nanti frust kalau tak jadi:P