Saturday, December 11, 2010

it's my birthday:P

i wish..i wish..u love me n i love u.HAHA

erm nak cite sal birthday aku.. tragis sangat...haha.. mase 5 hb tu.. housemate aku..punye la iye iye je cakap.. zira sorry la kitorang dah pokai.. xdapat la celebrate ko nyer birthday..aku pon redha je la.. tapi kan sebenarnye aku dah dengar bisikan bisikan korang kat dapur tu.. mase petang 4 december.. saje wat tak dengar.. malam tu.. ana ade tuisyen... die balik lewat dalam pukul 11.30 lau tak silap.. aku dah tido awal malam tu..aku dah dapat agak ana yang beli kek.. coz before die pegi tuisyen die ada mintak no.fon afiq(iaitu jiran bawah kitorang).. mesti ana nak letak kek kat fridge dorang.. sunnguh tepat sangkaan ku ini..hihihik.. after ana balik kul 11.30 malam tu.. bilik cinderella ni dah gelap.. haa aku la cinderella tu..hahha.. then aku dengar pintu bilik erna terbukak.. sah ana yg masuk bilik erna.. pastu dengar dorang bisik bisik lagi.. sungguh gemar ye korang bisik bisik-__-"...aku dengar erna cakap nak buat sekarang ke??? then tak dengar ape dah.. coz aku lena dibuai mimpi indah..kekeke..then esok nye 5 hb.. mse tu kul 2 petang.. aku ajak ana pergi practical class.. ade ke patut die terbongkang lagi.. geram geram... aku pon dengan hati yang hampa and muke tak leh bla... dah la mse tu pakai sweater hitam PEACE n jeans.. memang muke n gaye rebel abes.. "malu la nak p kelas sorang2.. pkai cikai2 cam gini jek.. dah la birthday aku hari ni.. xberseri lansung" kate aku didalam liver ku..at last aku turun pergi kedai ammu beli makanan.. xpergi kelas practical ponn.. bukan xnak pergi cme mse tu dah pukul 1.40pm...mesti xsempat nak berkejar:(.. aku pon naik tengok ana still tido lagi..nak dijadi kan story hari tu jugak la turn aku masak.. arghhh sakit hati dah la birthday aku dorang wat dono jek.. aku pon masak la.. erna plak turun kedai ammu.. beli mkanan kate nye.. then ana plak turun kedai ammu jugak.. tibe2.. dah sah .. memang ade top secret dorang ni.. then aku dengar bunyi orang bell rumah.. dah agak mesti dorang yg bell.. NAK WAT SUPRISE LA TU..hahhaha..akuwat donno jek..tanak bukak pintu.. lame.lepas tu baru aku bukak.. dorang pegang kek.. n ade bungaaa.. belon2... huhu.. terharu terharu...hhaha.. THANKS MY DEAR HOUSEMATE:).. finally realize that i got a SUPRISE BIRTHDAY PARTY!!

yup..im a spoiler.hahah.. padan muke:P

i
tak tahu nak senyum w/o jokes.fake gile^__^'.hehe

2 comments: