Thursday, February 3, 2011

malas nye:D

semalam aku dah siap pack barang nak pergi jeddah tu.. tapi aku unpack balik.. then now kene pack balik la.. socks n jeans tak basuh lagi, sekarang 3 hb, lagi sehari ade..

kenapela aku pergi unpack balik >,<
okay sekarang ni nak tinggal hal riot,jeddah semua jauh jauh.. tired of thinking,tired of worrying..im doing nothing wrong and im deserve to be happy:) *sebenarnye aku pun risau, tapi aku pun happy, aku tak tahu aku rase ape* maybe pretending ..entah la.. tengok news teruk teruk pun still boleh senyum..arghh ape masalah aku ni.. biar lah die..
sekarang nak cerite pasal hero korea! serious its such a long time aku menjauhi diri daripada terminat kat jejaka jejaka korean yang jambu air ni.. yang 1st and last pun lee dong wook,alaa hero cerite mygirl tu

rase nye lepas korang tengok gambar ni.. dah boleh tahu la kenape die ni sangat diminati.. ohh comel nye!
aku start minat die mase aku form 5:),but then after 5 years.. bile umur 21 aku pun tertengok la cite my lady..
ohhh choi si won.. with his six pack,dimple lagi..sexy..haha gatal la..tapi tu memang kenyataan nye, sangat la cute..1987??umur die baru je 24 tahun~~

ni scene dalam cite oh my lady.. memang ciri ciri suami solehah betul:D
*fainted *_*
he's 183cm:) erm lelaki melayu susah kot
look at the dimple:).. kening pun comel:)
and his blood type is B same as mine:P..haha.. okay okay azira toksah la nak berangan ye.. lelaki melayu still berlambak cute lagi.. ye ke-__-"?hehe..betul betul lelaki melayu ade je yang 183 cm, ade dimple, ade six pack, dan macam macam lagi..tapi one thing lelaki melayu takyah susah susah nak buat macho.. coz muke dorang memang dah macho,im saying for the dark skin malay guys.. yang cerah tu kene berusaha sikit la jadi macho.. ini saje laporan ringkas berkenaan rusuhan di mesir,bersame azira.. bye bye.. sehingge berjumpa lagi:)

1 comment:

khalis_damia said...

oh...dh skrg kat mne?? balik msia x? jihad la kat sne klu xdpt balik, itu lebih baik..huh, tetibe mcm dr faisal tehrani pulak..haha

neway, siwon?? tetibe pulak boleh minat siwon kan? curang betul...hahaha