Sunday, December 25, 2011

hargailah sesuate yg memang milik kite.. jgn dah bile hilang baru nak menyesal :')

hmmm... hidup manusie camni la... bile mende tu ade depan mate xnak hargai,.. xnak jage elok elok.. bile die dah hilang.. baru la menyesal dan rase kehilangan.. mula la terabe rabe nak cari balik :') tu pon kalau dapat balik.. kalau xdapat.. menyesal la xsudah.... actually ni xde la kisah kisah duke lare sangat pon.. saje je tajuk kasi gempakkkk...hahha.. pencil pilot kesayangan aku yang hilang sebenarnye :( disyakki tercicir semase perjumpaan batch kat DR hari tu...pade keesokan hari nye... mase nak pergi kelas anatomy.. aku xbawak pencil tu.. coz xjumpe cari.. ingatkan die tidur tidur dalam pencil case.. setelah beberape hari mencari cari.. memang telah sah aku kehilangan die...sayang sayang setelah hampir 2 tahun setengah die bersame aku.. dalam mengharungi kejayaan dan kegagalan.. akhirnya die pergi jue..

ye memang salah aku......xjage die elok elok,xbagi die makan..xbelai belai die(eh ingat die kucing ke zira oiii! ) eh sory sory..haha.. tapi aku memang rase terkilan.. coz dah lame sangat gune pencil tu.. sejak aku mula mula masuk U.. die lah yang aku gune mase amik exam,mase aku study.. 

ni la die..pencil tu.. comel kan die..

tadi aku ade tanye kawan aku jumpe xpencil ni.. die cakap jumpe... yes!! berkobar kobar hati aku mase tu.. tapi die cakap die xamik coz xtahu sape punye... terus xjadi happy..hmm.. die cakap die tinggal kat DR.. esok aku dengan penuh harapan nak g kat DR... nak cariiiiii balik pencil pilot aku tu ! aku harap jumpe la... and lastly..kalau aku xjumpe gak pencil tu... aku kene la beli pencil baru..n xtahu la.. rasenye cam aku akn beli yg macam tu jugak je..hmm.. we'll c.. 

*but still,the moral of story is.. jage lah sesuate milik kite tu, coz kite xkan tahu betape penting nye mende tu.. sampailah kite kehilangan die.. macam pencil aku ni.. ingatkan xpenting sangat.. tapi bile die xde.. hidup aku terase sunyi....hihi.. serious la sunyi kot..

No comments: