Saturday, January 1, 2011

betul ke ni?atau pun kebetulan?

mase aku form 2 aku suke sangat bergayut kat tempat sidai towel lam toilet rumah aku.pastu kan.. bile aku jumpe balik kawan aku mase awal tahun  nak masuk form 3..ade orang tegur aku macam semakin tinggi..heerrkkkkk...urmmm... entah entah memang betul sebab aku selalu bergayut tu jadi tinggi? or dah memang genetik kot.. tapi memang ade orang cakap kalau bergayut memang akan jadi tinggi.. and sebab tu jugak la antare salah satu sebab aku bergayut dekat tempat sidai towel lam toilet aku mase aku form 2* nasib baik mase aku form 2 aku tak de la berat sangat,kalau tak.. mesti patah tempat sidai towel tu..sekali ngan tulang tulang aku yang patah..fuhh nasib baikkk.... mase tu memang rase nak tambah ketinggian,coz mase form 2 aku tak de lah tinggi,normal normal la bagi remaje:P..jadi mase tu perasaan nak tinggi ade la jugak.. tapi sekarang.. hurmm.. tak tahu la... nak je kalau tinggi.. tapi...susah susah..hahahha




selamat ber exercise.. i think its work!

No comments: